Chat with us, powered by LiveChat

Somn: Practici importante pentru a câștigă Ultra Putere!

Nenumărate descoperiri au reieșit din studiile recent făcute. Acestea au arătat cât de dependenți devenim de rutina societății noastre lipsite de somn. De exemplu, un studiu din 2013 arată că 40% dintre americani dorm mai puțin de 7 ore pe noapte în medie. Factorii de risc comportamentali Profesioniştii şi practicanţii din sănătate subliniază de ani de zile importanţa unui somn bun. Lipsa unui somn bun se manifestă în diferite niveluri de stări de sănătate sau schimbări de comportament. Cele mai comune pe care le întâlnim cu toţii sunt: oboseala şi sentimentul de epuizare în timpul zilei, lipsa memoriei şi capacităţii…

Read More

Obiceiuri bune #24

Experiența calmă înainte de somn poate fi ori un masaj, ori muzică lentă, ori esența cu diferite uleiuri ( lavandă sau alte flori ). Toate acestea incetinesc bioritmul corpului, inima, sânge și apare starea naturală de somn.

Read More

Obiceiuri bune #17

Zilnic, fac un ritual care mă ajută să îmi elimin gândurile de anxietate, teamă, griji de pe parcursul zilei. Metodele sunt : vorbesc cu cineva apropiat, scriu, le trec pe un post și si obligat îmi zic Totul Este Bine în viața mea.

Read More

Obiceiuri bune #16

Puterile mele le am și le recapăt după ce sunt bine odihnit. Somnul cel mai bun este atunci când îl programez și devine un obicei in timp. Dacă orarul meu este haotic, la fel poate fi și odihnă mea. Obiectivele mele prind viața mai repede, dacă eu sunt odihnit.

Read More
Back To Top
×Close search
Search
[index]
[index]
[index]
[index]